Suomen Syöpäyhdistyksen kampanja

Projektin kuvaus

Suomen Syöpäyhdistyksen tupakoinnin vastaisessa kampanjassa tämä konsepti käsitteli tupakoinnin esteettisiä seurauksia korostamalla tupakoinnin jättämää epämiellyttävää hajua. Kampanjaan sisältyi luksusparfyymimainontaa jäljitteleviä visuaalisia kuvia intiimeistä hetkistä, jotka tupakoitsijan tuoksu häiritsee ja joissa kumppani vetäytyy näkyvästi pois. Eau de Nicotine -nimellä kulkevassa kampanjassa käytettiin hienostuneisuutta ja ironiaa, jotta sen viesti olisi vaikuttava ja samaistuttava. Kampanja sijoitettiin strategisesti näkyviin kaupunkikohteisiin haastamaan käsityksiä ja herättämään keskustelua tupakoinnin piilevistä vaikutuksista.

Asiakas

Suomen Syöpäyhdistys

Projektin laajuus

Ulkomainoskampanja

Huomautus: Tämä projekti tehtiin, kun olin toisessa mainostoimistossa. Lopputulos on niiden lahjakkaiden ammattilaisten yhteisponnistus, joiden kanssa minulla oli tuolloin onni työskennellä. Syy, miksi esittelen tämän projektin, on se, että kannoin päävastuun luovasta lopputuloksesta tässä projektissa.

Kategoria

Miksi strategisella lähestymistavalla luoviin konsepteihin on merkitystä

Lue lisää