Portfolio

Estrella Artisan Chips pakkaukset

Estrella Artisan Chips -pakkaussuunnittelussa korostuu korkealaatuinen, "Kettle-cooked" perunalastuvalikoima. Maanläheisiä sävyjä ja kuvioitua estetiikkaa edustavat Crème Fraîche & Sipuli, Valkosipuli & Chili ja Merisuola -maut välittävät maalaismaista hienostuneisuutta vaativille kuluttajille.

Suomen Syöpäyhdistyksen kampanja

Suomen Syöpäyhdistyksen palkitussa tupakoinnin vastaisessa kampanjassa käytettiin tupakantumppimosaiikkeja rohkean visuaalisen ilmeen luomiseksi ja korostettiin tupakoinnin seurauksia.

Mother identiteetti

Mother Bar & Kitchen -brändäyksessä on hoivaava maitopisarasymboli ja elinvoimaiset oranssit sävyt, jotka luovat lämpimän ja helposti lähestyttävän identiteetin modernille ravintolakonseptille.

Nougat Identiteetti

Brändi-identiteetti Nougatille, joka keskittyy kodin sisustukseen ja asusteisiin. Suunnittelussa korostuu ajaton eleganssi hienostuneen typografian, pehmeiden värien ja ylellisten materiaalien avulla.

Estrella Limited Edition -pakkaukset

Estrellan rajoitetun erän perunalastujen kausipakkaussuunnittelu, jossa on rohkea maalaismainen estetiikka ja juhlava vetovoima eksklusiivisia makujulkaisuja varten.

Minae-pakkauskonsepti

Minae Collagen & Magnesium lisäravinteet - pohjoismaisesti inspiroitunut brändi 100-prosenttisesti luonnollisille, vegaanisille ja eettisille hyvinvointituotteille. Puhdas muotoilu, kultaiset korostukset ja geometrinen visuaalisuus kuvastavat puhtautta ja terveyttä.

My Beauty DNA -brändäys

Huipputeknologiaa ja ylellisyyttä yhdistävä My Beauty DNA tarjoaa personoituja ihonhoitoratkaisuja, jotka perustuvat ainutlaatuiseen geneettiseen profiiliisi.

Seppälä Konsepti

Seppälän "Oman elämänsä supermallit" -konsepti toi muodin markkinointiin uudenlaisen lähestymistavan esittämällä ammattimallien sijaan oikeita asiakkaita, mikä loi helpommin lähestyttävää mainontaa. Toteutettiin Suomessa, Venäjällä, Liettuassa ja Virossa.

Reima uudelleenbrändäys

Reiman brändinuudistuksessa otettiin käyttöön modernisoitu R-tunnus ja uudistettu visuaalinen identiteetti, joilla vahvistetaan Reiman asemaa lasten ulkoiluvaatteiden maailmanlaajuisena johtajana. Brändi yhdistää nykyaikaisen muotoilun ja luotettavan toiminnallisuuden ja on nyt aktiivisten perheiden suosiossa kaikkialla maailmassa.

Residentia Identiteetti

Nykyaikainen palvelualusta energiayhtiöille, joka virtaviivaistaa toimintaa selkeydellä, ammattimaisuudella ja luotettavuudella.