Portfolio
Estrella Artisan Chips pakkaukset
Estrella Artisan Chips -pakkaussuunnittelussa korostuu korkealaatuinen, "Kettle-cooked" perunalastuvalikoima. Maanläheisiä sävyjä ja kuvioitua estetiikkaa edustavat Crème Fraîche & Sipuli, Valkosipuli & Chili ja Merisuola -maut välittävät maalaismaista hienostuneisuutta vaativille kuluttajille.
Suomen Syöpäyhdistyksen kampanja
Suomen Syöpäyhdistyksen palkitussa tupakoinnin vastaisessa kampanjassa käytettiin tupakantumppimosaiikkeja rohkean visuaalisen ilmeen luomiseksi ja korostettiin tupakoinnin seurauksia.
Mother identiteetti
Mother Bar & Kitchen -brändäyksessä on hoivaava maitopisarasymboli ja elinvoimaiset oranssit sävyt, jotka luovat lämpimän ja helposti lähestyttävän identiteetin modernille ravintolakonseptille.
Nougat Identiteetti
Brändi-identiteetti Nougatille, joka keskittyy kodin sisustukseen ja asusteisiin. Suunnittelussa korostuu ajaton eleganssi hienostuneen typografian, pehmeiden värien ja ylellisten materiaalien avulla.
Estrella Limited Edition -pakkaukset
Estrellan rajoitetun erän perunalastujen kausipakkaussuunnittelu, jossa on rohkea maalaismainen estetiikka ja juhlava vetovoima eksklusiivisia makujulkaisuja varten.
Minae-pakkauskonsepti
Minae Collagen & Magnesium lisäravinteet - pohjoismaisesti inspiroitunut brändi 100-prosenttisesti luonnollisille, vegaanisille ja eettisille hyvinvointituotteille. Puhdas muotoilu, kultaiset korostukset ja geometrinen visuaalisuus kuvastavat puhtautta ja terveyttä.
My Beauty DNA -brändäys
Huipputeknologiaa ja ylellisyyttä yhdistävä My Beauty DNA tarjoaa personoituja ihonhoitoratkaisuja, jotka perustuvat ainutlaatuiseen geneettiseen profiiliisi.
Seppälä Konsepti
Seppälän "Oman elämänsä supermallit" -konsepti toi muodin markkinointiin uudenlaisen lähestymistavan esittämällä ammattimallien sijaan oikeita asiakkaita, mikä loi helpommin lähestyttävää mainontaa. Toteutettiin Suomessa, Venäjällä, Liettuassa ja Virossa.
Reima uudelleenbrändäys
Reiman brändinuudistuksessa otettiin käyttöön modernisoitu R-tunnus ja uudistettu visuaalinen identiteetti, joilla vahvistetaan Reiman asemaa lasten ulkoiluvaatteiden maailmanlaajuisena johtajana. Brändi yhdistää nykyaikaisen muotoilun ja luotettavan toiminnallisuuden ja on nyt aktiivisten perheiden suosiossa kaikkialla maailmassa.
Residentia Identiteetti
Nykyaikainen palvelualusta energiayhtiöille, joka virtaviivaistaa toimintaa selkeydellä, ammattimaisuudella ja luotettavuudella.