Reima uudelleenbrändäys

Projektin kuvaus

Reima, johtava maailmanlaajuinen lasten ulkoiluvaatteiden tuotemerkki, toteutti kattavan brändinuudistuksen vahvistaakseen asemaansa sekä nykyisillä että uusilla kansainvälisillä markkinoilla. Tähän sisältyi myös uudistettu visuaalinen ilme, jota korosti modernisoidun "R-symbolin" käyttöönotto. Symboli on tyylikäs ja leikkisä kuvaus brändin hengestä, ja se viestii innovaatiosta ja aktiivisuudesta säilyttäen samalla yhteyden Reiman perintöön.

Uudelleenbrändäyksen yhteydessä päivitettiin pakkausten, digitaalisten kosketuspisteiden ja myymälätilojen ohjeistukset, jotta varmistetaan johdonmukaisuus kaikissa brändin ilmaisumuodoissa. Uusi identiteetti tasapainotti onnistuneesti nykyaikaisia muotoilutrendejä ja Reiman keskeisiä arvoja, kuten kestävyyttä, toimivuutta ja luottamusta, ja vahvisti Reiman asemaa aktiivisten lasten ja heidän vanhempiensa ensisijaisena tuotemerkkinä maailmanlaajuisesti.

Uudistukseen kuului myös Reiman kehittyneitä tuoteominaisuuksia, kuten vedenpitäviä, tuulenpitäviä ja hengittäviä materiaaleja, esittelevien kampanjoiden käynnistäminen. Innovaatioista kerrottiin mukaansatempaavalla visuaalisella ilmeellä ja tarinankerronnalla, mikä vahvisti entisestään Reiman mainetta lasten ulkoiluvaatteiden edelläkävijänä.

Asiakas

Reima Finland

Projektin laajuus

Brändiuudistus

Verkkosivusto

https://reima.fi

Kategoria

Viimeisimmät julkaisut

Kaikki julkaisut

Miksi strategisella lähestymistavalla luoviin konsepteihin on merkitystä

Lue lisää